Fiestas de Pollença 2008

Ya estamos de vuelta en la república y no dejamos de añorar nuestra escapada a Pollença, desde ahora pueblo hermanado con la república independiente de Sants. Ahora solo esperamos que pasen rápido los 360 y pico días para nuestra vuelta… si es que las mozas de Pollença siguen manteniendo en pie su invitación :)

Aquí dejamos la primera remesa de fotos… para les nines de Pollença, os dejaremos un enlace con las fotos a full quality!!

4 opiniones en “Fiestas de Pollença 2008”

  1. Toc, toc, toc en el mundo real y de vuelta al Pais de Nunca Jamás!!
    Como añoraremos la isla… Gracias a tod@s para el acogimiento, la preocupación y bien hacer de unas anfitrionas estupendas!!!
    Visca Pollença, L’Alborada, la Patrona i todo lo que vendiga ese fantástico pueblo.
    Y al grupo de los Margarito’s… vaya LIANTES estais hechos!!!!
    Os echaremos de menos!
    La próxima toca en Sants!!!

  2. Missatge des de Pollença!!!
    Que tal tot nins???? Ja he anat a Can Xumet a comanar el vostre vestit de moro pels moros i cristians 2009, que vos vareu quedar amb les dents ben llargues per no vestirvos de moro. Que yo lo se… I la dona de l’estanc també (la de devora el bar mallorca) jejejjeje
    Be nins, del que heu vist aquests dies borrón i cuenta nueva, els 355 dies restants de l’any som un poble normal. (jajajajja).. enserio.
    Ja estam fent jadriola(o guardiola) per fer una visita a SANS. Esper que a l’aeroport sens recolleixi amb “limussina” que malgrat no ho sembli tenim molt de glamour les pollencines!! jejejejejjejejejej
    Be nins, bonda i una besada molt forta.

  3. Piedi, saps que sereu benvingudes a Sants…feu jadriola nines, feu ;)

    del tema limousine, estic buscant que em deixin també la catifa vermella, que us sembla? mes glamour impossible
    i res de borrón i cuenta nueva, que encara estem afectats amb la síndrome post Pollença

Comentarios cerrados.